Mūsu stāsts aizsākās Braitonā, Anglijā 1976. gadā. Stāsta pamatā ir mūsu dibinātājas Dāmas Anitas Rodikas ticība savai revolucionārajai idejai, ka šis bizness varētu kalpot labiem mērķiem. Sekojot viņas vīzijai, jau vairāk nekā 40 gadus mēs esam pārkāpuši noteikumus, vienmēr esam bijuši patiesi un radījuši pārmaiņas.
“Bizness veido pasauli. Tas spēj mainīt sabiedrību gandrīz jebkurā veidā, kādu vien varat iedomāties”.
Lēdija Anita Rodika
THE BODY SHOP dibinātāja
MĒS ESAM ĪSTI CELMLAUŽI STARP SKAISTUMKOPŠANAS UZŅĒMUMIEM
Kad 1976. gadā The Body Shop pirmo reizi atvēra durvis apmeklētājiem, tas bija neliels un zaļi krāsots veikals Anglijā, Braitonā. Pieeja skaistumam šeit ievērojami atšķīrās no lielo skaistumkopšanas nozares spēlētāju redzējuma. Tā bija pavisam vienkārša— ētiskā ceļā iegūtas un dabiskas sastāvdaļas no visas pasaules un vienkāršs, viegli uzpildāms iepakojums.Produkti un skaistumkopšanas rituāli bija pieejami ikvienai sievietei, tie nesolīja un nepieprasīja neiespējamo.
“Sociālās un vides vērtības ir ieaustas paša uzņēmuma struktūrā. Tie nav ne pirmie, ne pēdējie mūsu mērķi, bet tās kalpo par pamatu visam, ko darām”.
Lēdija Anita Rodika
THE BODY SHOP dibinātāja
SOCIĀLO PĀRMAIŅU PIONIERI
Pirms vairāk nekā 40 gadiem šāda veida pieeja uzņēmējdarbībai bija inovatīva. Anitas aizraušanās ar kampaņāmpārmaiņu veicināšanai padarīja The Body Shop par kaut ko vairāk nekā tikai skaistumkopšanas zīmolu. Tā uzņēmējdarbības mērķis bija ar gūto peļņu atbalstīt savas vērtības. Mūsu produkti nekad netika testēti uz dzīvniekiem, un to izgatavošanā netiek izmantotas dzīvnieku izcelsmes izejvielas. Mēs godīgi sadarbojamies ar lauksaimniekiem un piegādātājiem un palīdzējām attīstīties kopienām, izmantojot mūsu Godīgas tirdzniecības programmu. Mūsdienās arvien vairāk zīmolu seko mūsu pēdās, un mēs ar prieku tos uzņemam savā pulkā. Pasaulei tas ir nepieciešams.
"Skaistums ir ārēja izpausme visam, kas Tev sevī patīk."
Lēdija Anita Rodika
THE BODY SHOP dibinātāja
JAUNA SKAISTUMA DEFINĪCIJA
Kad The Body Shop uzsāka darbību, skaistumkopšanas industrijai bija diezgan noteikti priekštati par to, kā meitenēm un sievietēm vajadzētu izskatīties. Bet arī Anitai bija savas idejas. Viņa uzskatīja, ka skaistums ir cilvēka prieka, komforta un pašcieņas avots - tas, kas sievietēm sevī patika un lika viņām justies labi. Viņasprāt, The Body Shop skaistumkopšanas produkti bija vairāk domāti ikdienišķiem sevis mīlestības rituāliem, nevis nozares uzspiestie viltus solījumi par notievēšanu un pretnovecošanu. Viņa nevēlējās radīt produktus, lai sievietes izskatītos kādā noteiktā veidā, bet gan lai palīdzētu viņām būt labākajām sevis versijām.
"Es domāju, ka visas uzņēmējdarbības prakses ievērojami uzlabotos, ja tās tiktu vadītas pēc "sievišķīgiem" principiem."
Lēdija Anita Rodika
THE BODY SHOP dibinātāja
MŪSU ATBALSTS SIEVIETĒM UN MEITENĒM
Sirdī Anita bija aktīviste. Tas noteica The Body Shop tā unikālo mērķi un virzību uz sociālajām pārmaiņām. Kā patiesa feministe un cilvēktiesību aktīviste viņa izveidoja zīmolu, lai ar katru produktu vai katru biznesa lēmumu spēcinātu sieviešu un meiteņu lomu, cenšoties panākt vienlīdzību un radot sievietēm iespējas, izmantojot mūsu Godīgās tirdzniecības programmu. Daži no principiem, kas ir zīmola pamatā un tiek definēti kā “sievišķīgi” ir iekļaušana, sadarbība un līdzcietība.
BIZNESS VAR KALPOT LABIEM MĒRĶIEM
The Body Shop sakņojas aktīvismā, un mūsu kampaņu vēsture aizsākās jau 1986. gadā. “Save The Whale” kļūst par pirmo kampaņu, ko organizē Anita un The Body Shop. Tā norit sadarbībā ar Greenpeace. Mēs aicinām beigt vaļu medības un izmantot jojoba eļļu kā alternatīvu vaļu taukiem kosmētikā. Mēs sākām jaudīgi, un tā arī bijām nolēmuši turpināt. Šodien mēs esam uzticams globāls zīmols ar veiksmīgu vairāku gadu desmitu kampaņu pieredzi, un mūsu priekšrocības ir balss, kas pauž daudzu miljonu klientu bažas un vēstī mūsu ieceres lēmumu pieņēmējiem visā pasaulē, nodrošinot pozitīvas pārmaiņas ilgtermiņā.