MŪSU STĀSTS
LAIPNI AICINĀTI THE BODY SHOP
Mūsu stāsts aizsākās Braitonā, Anglijā 1976. gadā. Stāsta pamatā ir mūsu dibinātājas Dāmas Anitas Rodikas ticība savai revolucionārajai idejai, ka šis bizness varētu kalpot labiem mērķiem. Sekojot viņas vīzijai, jau vairāk nekā 40 gadus mēs esam pārkāpuši noteikumus, vienmēr esam bijuši patiesi un radījuši pārmaiņas.

“Bizness veido pasauli. Tas spēj mainīt sabiedrību gandrīz jebkurā veidā, kādu vien varat iedomāties”.
MĒS ESAM ĪSTI CELMLAUŽI STARP SKAISTUMKOPŠANAS UZŅĒMUMIEM
Kad 1976. gadā The Body Shop pirmo reizi atvēra durvis apmeklētājiem, tas bija neliels un zaļi krāsots veikals Anglijā, Braitonā. Pieeja skaistumam šeit ievērojami atšķīrās no lielo skaistumkopšanas nozares spēlētāju redzējuma. Tā bija pavisam vienkārša— ētiskā ceļā iegūtas un dabiskas sastāvdaļas no visas pasaules un vienkāršs, viegli uzpildāms iepakojums.Produkti un skaistumkopšanas rituāli bija pieejami ikvienai sievietei, tie nesolīja un nepieprasīja neiespējamo.

“Sociālās un vides vērtības ir ieaustas paša uzņēmuma struktūrā. Tie nav ne pirmie, ne pēdējie mūsu mērķi, bet tās kalpo par pamatu visam, ko darām”.
SOCIĀLO PĀRMAIŅU PIONIERI
Pirms vairāk nekā 40 gadiem šāda veida pieeja uzņēmējdarbībai bija inovatīva. Anitas aizraušanās ar kampaņāmpārmaiņu veicināšanai padarīja The Body Shop par kaut ko vairāk nekā tikai skaistumkopšanas zīmolu. Tā uzņēmējdarbības mērķis bija ar gūto peļņu atbalstīt savas vērtības. Mūsu produkti nekad netika testēti uz dzīvniekiem, un to izgatavošanā netiek izmantotas dzīvnieku izcelsmes izejvielas. Mēs godīgi sadarbojamies ar lauksaimniekiem un piegādātājiem un palīdzējām attīstīties kopienām, izmantojot mūsu Godīgas tirdzniecības programmu. Mūsdienās arvien vairāk zīmolu seko mūsu pēdās, un mēs ar prieku tos uzņemam savā pulkā. Pasaulei tas ir nepieciešams.

"Skaistums ir ārēja izpausme visam, kas Tev sevī patīk."
JAUNA SKAISTUMA DEFINĪCIJA


MŪSU ATBALSTS SIEVIETĒM UN MEITENĒM
BIZNESS VAR KALPOT LABIEM MĒRĶIEM

Login and Registration Form